خودت بیا..

خودت بیا..

مـَـرا بــآ خـیالت تَنها نـَگذار

خـیالت اصــلا بـه تـــو نرفـته اسـت

مهــربان نیست.. !

آزارم میدهـد

دلم خـودت را میخواهـد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت19:56---21 مرداد 1392
سلام دوست گلم؛
وب خیلی خیلی خوبی داری،
من که با وبت خیلی حال کردم
من تو سایت گروپ ثبت نام کردم ، یه سایت خیلی خوبیه برای چت کردن و تفریح و برای هم دیگه پیام گذاشتن.
این سایت ایرانیه و ثبت نام توش هم کاملاً رایگانه.
اگه خواستی با هم بحرفیم و بیشتر با هم آشنا بشیم بیا و ثبت نام کن.
آدرسشم برات گذاشتم.
تو سایت میبینمت.
منتظرتم.
فعلا بای...


tarane3
ساعت4:32---16 مرداد 1392
بزرگی وصیت کرد .. که برای سلامتی عقلتان هویج بخورید ! همه خندیدند و کسی ندانست .. که عقل همه در چشمشان است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | 4:10 | نویسنده : sarina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.